شوفي شعري وتكفووووون اعطوني حل
باختصار..
فروة شعري جدا جدا ضعيفة ولاتتحمل شعر كثير(مثل ماقال الدكتور)
وكمان هوه شديد التساقط ..وقليل وشكله مررره يفشل واذا غسلته ومشطته واستشورته اجلس في بعض الاحيان ابكي من شدة الالم والله كان مافي شعر
ابيكم تعطوني حلول للتساقط والعناية والتكثيف وابشروا بدعوات السجود
اختي الكريمة. اول شي التغذية مطلوبة اكل الفواكة بانواعها والفيتامينات.ثاني شي ابتعدي عن الاستشوار فترة واعملى حمام زيت لشعرك واختاري زيوت مفيدة لتساقط الشعر مثل زيت السمسم والثوم والجرجير والخروع .
السلام عليكم اختي الحبيبة حبيت اخبرك عن نصاءح لشعرك عن تجربة شخصية عليكي بالحنة فهي مهمة جدا ولا تقولي راح تنشف الشعر وكمان السدر مهم جدا وهو اعشاب هتلاقيها عند اي عطار وهو عباره عن ورق شجر خذيه واطحنيه واخلطيه بالحنة
وحاجة تانيه اهم هاتي نخاع من اي جزار وسيحيه علي النار لحتي ما يصير مثل الزيت واخلطيه مع زيت زيتون واستخدميه كدهان بس تجنبي حمام الزيت او حمام الكريم كلها مواد كيماوية واوعي تصدقي اي حد يقولك انه طبيعي
المواد الطبيعية هي اللي تصنعيها انتي بيديكي وانسي امر السيشوار خالص فهو سبب تلفان شعرك وانا تحت امرك في اي سؤال