تحليل الدم اكيد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا حللت قبل شهر تحليل منزلي بول الله يكرمكم وبعدين طلع خط فاتح وخط غامق وبعدها بيومين لرحت المستشفى وحللت تحليل دم شهر 6 وطلع سالب بس صارلي 20 يوم الحين وانا احس بالم في اسفل بطني والم بظهري وياتي غثيان ساعات خفيف مره ساعدوني ايييييش اسوي
ساعدوني الله يعا فيكم تحليل البول والدم عملتهم نفس الاسبوع شهر6
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اختي لحتى تتأكدي من وجود الحمل انصحك بالقيام بأجراء فحص هرمون الحمل
وهو ما يسمى B-hcg
وهو فحص دقيق جدا يكشف عن الحمل حتى لو كان عمره 24 ساعة فقط
اختي رنيم هذا التحليل في المستشفى او ينباع في الصيدليه
اختي هذا تحليل مخبري
لا بد من اجرائه في المستشفى
بيسحبوا منك عينة دم
شكر ياختي العزيزة
عزيزتى انتى حامل واللة اعلم لان مدام طلع فى البول خط وخط بيكون حمل واللة اعلم وممكن يكون الدم عندك مش باين بصى لزيادى التئكد اعملى تحليل بول تانى اسمة بيبى تشيك دة من الصيدلية او اى تحليل بول واعملية تانى زوشوفى اية اللى هيبان