مرحبا اخواتى العزيزات
انا عندى مشكله وفكرت كتير قبل ما اكتبها لكن علشان تساعدونى فى حلها وهى للاسف انا عارفه انى مليش حق افكر كده بس والله غصب عنى وكل ما افكر فيها اتضايق جدا
مشكلتى انى بأغير على زوجى جدااااااااااااا دى مش المشكله لان كل زوجه حقها تغير على زوجها اما المشكله بقى انى باغير على زوجى من مامته ومن اخوه ومن اصحابه وده لسبب وهو ان مامته بتطلع تقعد معانا من العصر او الظهر ومتنزلش الا الساعه 2 او 3 الفجر واخوه ساعات بيطلع يقعد معاه فى وقت متاخر من الليل واصحابه لما بيخرج معاهم بينسي نفسه وبيتاخر عليا وانا خايفه اصرح له بالكلام ده يتضايق منى
انا مش قصدى احبسه فى البيت وامنعه عن اهله واصحابه انا بابقى عايزة اقعد معاه علشان هو مسافر وبعيد عنى وبينزل شهرين اجازة بس وطول السنه بعيد
انا بجد متضايقه جدا ومش عارفه اللى انا فيه ده طبيعى ولا انا مريضه ولا ده بسبب بعد زوجى عنى
ارجوكن تفيدونى اعمل ايه؟؟
حبيبتي مافيه مشكله ومالها حل انتي تقدري تكتبي لزوجك رساله
توضحين فيها مشاعرك اولا وبعدين حبك واحترامك لاهله وانك ما تكنين لهم الاكل حب واحترام
دعواتك يالغاليه مشكورة اختى قصايد غرام
جزاك الله خيرا
السلام عليكم حبيبتي واختي الغاليه مقدره وضعك بس امه خط احمر لو جلسة طول النهار واليل استحمليها باخر انتي بتكوني ام
واحترميها قدر ما تقدري لان كما تدين تدان والدنيا دواره
بلطف كل شي بيكون لك بكلمه الحلوه والرساله الرقيقه انك تبين وقت معه هو يقدر
اتمنى لك التوفيق والنجاج في حياتك الزوجيه
حبيبتى ورداية ليس عيب او خطا ان تحبى زوجك وتخافين عليه وتغارين ايضا لكن نصيحتى حبى نفسك اكثر واعتزى بها ولا تكونى فى حالة ترقب دائما لتنفردى به اجعليه هو من يتمنى الانفراد بك اكثرى من الاهتمام بنفسك واشغلى نفسك بهوايات واشغال تحبيها ولا تظهرى غيرتك بصورة ملفتة
واكثرى من الترحيب باهله
عزيزتي
هاذي مش غيره من امه او اخوانو لا هذا اسمه اشتياق الى زوجك
اعذري امه او اهل زوجك .. اكيد هم مثلك مشتاقين له كثيرا
………………………………………….. ……..
حاولي انك تحكي معه بهدوء وتقولي له نفسي اجلس معك لوحدنا
صدقيني غير يفرح وينبسط
اتمنى لك التوفيق
ظروري يعطيك حقك من وقته واهتمامه
بما انه بعيد عنك
كلميه ولا تتاخري
بارك الله فيكن والله ما قصرتوا
كلمته كتير ورده عليا كان انه ميقدرش يبعد عن اصحابه واهله ومش انا اللى هاغير له حياته